Aveți nevoie de ajutor?

Suntem aici pentru dumneavoastră!

DETALII REZERVARE

Veți primi acest e-mail în câteva minute după efectuarea rezervării. Dacă încă nu l-ați primit in max 30 min de la efectuarea rezervării, vă rugăm să verificați mesajele de e-mail și/sau filtrele de spam.
A fost de ajutor acest răspuns?
Puteți vizualiza oricând detaliile și statutul rezervării dvs. online, autentificându-vă și selectând „Rezervările mele” din meniul contului. Dacă nu aveți cont creat, puteți accesa linkul din butonul „Vizualizează detaliile rezervării” din e-mailul dvs. de confirmare.
A fost de ajutor acest răspuns?
Acesta poate fi descarcat online după ce rezervarea a fost achitată integral, autentificându-vă și selectând „Rezervările mele” din meniul contului, apoi apăsând butonul "Documente". Dacă nu aveți cont creat, puteți accesa linkul din butonul „Vizualizează detaliile rezervării” din e-mailul dvs. de confirmare și apoi apăsați butonul "Documente"
Mulțumim pentru feedback!

Ai cont creat?

Autentificati-va pentru a rezerva cu detaliile salvate sau inregistrati-va pentru a administra rezervarile din mers!

AUTENTIFICARE
Disponibilitatea patului suplimentar/pătuțului de bebeluș depinde în funcție de locul de cazare. Costul suplimentar pentru copii, inclusiv paturile suplimentare, nu este inclus în prețul rezervării cu excepția situației în care acest lucru este menționat în mod expres.
Ne pare rau că acest răspuns nu a fost de ajutor. Pentru mai multe informații, ne poți contacta aici.
În cele mai multe cazuri, veți primi confirmarea rezervării dvs. în cel mult 30 de minute după efectuarea acesteia. Dacă încă nu o veți fi primit după acest interval, vă rugăm să verificați mesajele de e-mail și/sau căsuțele de mesaje spam. De asemenea, puteți vizualiza online detaliile și statutul rezervării dvs. autentificându-vă și selectând „Rezervările mele“ din meniul contului. Dacă nici în acest mod nu vă puteți localiza rezervarea și nu primiți confirmarea rezervării dvs. într-un interval de 24 de ore, vă rugăm să ne contactați prin email folosind pagina de suport(https://qholiday.ro/support) și să precizați in email când a fost facută rezervarea și ce adresă de email ați folosit în rezervare.
Ne pare rau că acest răspuns nu a fost de ajutor. Pentru mai multe informații, ne poți contacta aici.

ANULARE

Vă puteți anula rezervarea online, autentificându-vă și selectând „Rezervările mele” din meniul contului, apoi apăsând butonul "Anulează rezervarea". Dacă nu aveți cont creat, puteți accesa linkul din butonul „Vizualizează detaliile rezervării” din e-mailul dvs. de confirmare și apoi apăsați butonul "Anulează rezervarea". Costurile de anulare sunt conform politicii de anulare, care este detaliată pentru fiecare cameră în parte.
A fost de ajutor acest răspuns?
Dacă aveți o rezervare cu anulare gratuită, nu veți plăti nicio taxă de anulare. În cazul în care rezervarea dvs. nu mai are anulare gratuită sau nu este rambursabilă, vi se poate percepe o taxă de anulare. Toate eventualele taxe de anulare sunt detaliate pe rezervarea online, în dreptul fiecărei camere.
A fost de ajutor acest răspuns?
După ce anulați o rezervare la noi, ar trebui să primiți un e-mail de confirmare a anulării. Verificați-vă căsuța de mesaje primite dar și cea de spam/junk.
Deasemenea, rezervarea vizualizată online va avea statusul "Anulat"
A fost de ajutor acest răspuns?
Puteți vizualiza oricând politica de anulare. online, autentificându-vă și selectând „Rezervările mele” din meniul contului sau dacă nu aveți cont creat, puteți accesa linkul din butonul „Vizualizează detaliile rezervării” din e-mailul dvs. de confirmare. Politica de anulare este detaliată în dreptul fiecărei camere.
A fost de ajutor acest răspuns?

Cautam cele mai bune oferte